Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна на еку?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смяна на еку?

    Здравейте, искам да попитам, мога ли да си сменя еку-то от алфичка 147, 1.6 ТС, която е имала темпомат на нашата кошница, 145, 1.6 ТС. То ясно, че може по принцип, въпроса е какво трябва да взема... да предположим, че имам един донор 147 1.6 който си има темпомат и е тоталка... какво ми трябва на моята допълнително освен дросела, стоп машинките на педалите, лостче и евентоално още една ламбда, ключалки... Какво ще ми е нужно да се преправи?
    Last edited by phoenix; d.m.y г., 15:49.
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

  • #2
    Ще ти е нужен и боди модула тъй като имото е в него както и инсталцията. Дросел, потенциометър на педала на газта, втора и 3-та ламбда сонда + катализаторите за да влиза в авариен режим и да ти свети на таблото, бобините с кабелите от 147-цата също и май е това.

    Някои неща могат да се избегнат с препрограмиране на новото ЕКУ. Например премахване на 3-тата ламбда сонда и имобилайзера.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Голям филм.
      1000 км изминах с ГТ-то, знам че я има тая екстра, обаче грам не ми идва от вътре да я използвам.
      Включвам я и имам усещането че съм чувал с картофи на предната седалка.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Плюс това на темпомат разхода винаги е поне 0.5/100 л/км отгоре.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Разхода не ме бърка, освен това въпреки, че много хора не си ползват темпоматите, аз съм карал достатъчно време с такова устройство и само бих казал, че това е едно голямо удобство когато се кара по магистрала и много ми липсва.
          Някой хора ще кажат, че и селеспида или автоматика са гевезелъци, но това е следващото нещо, което бих променил ако мога. Когато една кола се кара 90% в град със задръствания някак си критериите за комфорт се променят лесно.
          Така сега по въпроса, къде е боди модула, ако може на някаква схема от е-пера примерно... това това и това.
          Някой от варна може ли да се наеме да оправи еку-то заради тези ламбди сонди, и задължителен ли е катализатора, понеже нашия беше задръстен и не ми се стори добра оферта да го сменя с някакъв нов. И сега има резонатор само..
          п.с.
          склонен съм да обмисля и друга оферта за круиз контрол в рамките на някаква разумна цифра. Но това със частите от 147 ми се струва най-оригинално!
          Last edited by phoenix; d.m.y г., 08:51.
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Ще ти е нужен и боди модула тъй като имото е в него както и инсталцията. Дросел, потенциометър на педала на газта, втора и 3-та ламбда сонда + катализаторите за да влиза в авариен режим и да ти свети на таблото, бобините с кабелите от 147-цата също и май е това.

            Някои неща могат да се избегнат с препрограмиране на новото ЕКУ. Например премахване на 3-тата ламбда сонда и имобилайзера.
            Дебитомер.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Дебитомер.
              Също, да
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment

              Working...
              X